9 February 2016

GOLDIE.

Jewellery: ENERGETIX  o  Coat: GLEN HAR  o  Overknee boots: HERE  o  Shades: VALENTINO   o   Skirt: RESERVED   o  Bag: CALVIN KLEIN  o  Top: ASOS  o   Hair extensions: CLICK HERE   o  Nails: CLICK
 
Biżuteria: ENERGETIX  o  Płaszcz: GLEN HAR  o  Kozaki za kolano: TUTAJ  o  Okulary: VALENTINO   o   Spódnica: RESERVED   o  Torba: CALVIN KLEIN  o  Top: ASOS  o   Przedłużane włosy: TUTAJ   o  Pazury: KLIK 





Kochani, jako, że dziś tak zwane ostatki, czyli ostani dzień tegorocznego karnawału, musiałam zaszaleć ze strojem! Jak już za pewne Wam wspominałam, w tym sezonie wiosna lato 2016 bardzo modne będą lśniące i rzucające się  w oczy tkaniny, (oraz geometryczne wzory i pasy - top) dokładnie takie jak w dzisiejszym poście. Jednak, żebyście nie oślepli od tego złotego blasku, odważną kreację zestawiłam z super klasycznym, casualowym płaszczem w bezpiecznym odcieniu beżu zwanym również nude albo camel. Co Wy na to? Za dużo, czy może w sam raz? Nie bójcie się eksperymentować i wychodzić ze swojej strefy komfortu!
_______________________________________________________________________________________________________________


Hello there lovelies! I don't know about you, but I've decided to go wild on this last day of Carnival. Hope you will enjoy this crazy golden glamorous outfit with classy camel coat and over knee boots on top of it.  Shiny material are so on this season! How do you like it? Would you go out on the streets like this or just for a party?
___________________________________________________________________________________________________



DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

16 comments:

  1. Piękny złoty zestaw, wyglądasz ślicznie.

    ReplyDelete
  2. Świetny płaszcz, a zwłaszcza jego kolor <3

    ReplyDelete
  3. wyglądasz cudownie;) piękna stylizacja;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Stunning look!! Love the top and skirt. Amazing!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny look! Bardzo podoba mi się połączenie tej spódnicy z topem ! Jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  6. Top! Mnie zachwyca top! Jest świetny!

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz w tego typu kolorach :) a spódnica jest mega!
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  8. świetna stylizacja:) genialny płaszczyk ! obserwuję !
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam Cię w wolnej chwili na mój nowy post z pomysłem na spędzenie ferii zimowych w egzotycznych miejscach, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, ciekawe miejsca:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/02/exotic-holidays.html

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjny zestaw. Marzy mi się taka spódnica ;D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  11. Bardzo kobieco i bogato!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. super! spódnica mnie zachwyciła :)

    ReplyDelete
  13. wow już na FB się zachwycałam !
    kochana- świecisz jak miliony monet - fantrastycznie !
    piękna spodnica i crop top :) już nie mogę się doczekać lata, aby śmieło można sobie bylo w nich śmigać :)
    super wyglądasz kochana !

    To Twoj kotełek ? :D

    milego dnia :)
    daria

    poklikane :)
    mogę prosić o to samo u mnie ? :)

    ReplyDelete